Etape in crearea unei productii publicitare de succes.

Etape in crearea unei productii publicitare de succes.

 

Fiecare companie doreste sa iasa in evidenta. In ziua de astazi exista un arsenal foarte mare de metode prin care sa promovezi un bun sau un serviciu. Cea mai des intalnita tehnica este cea prin intermediul online, insa exista un numar foarte mare de antreprenori ce inca prefer metodele traditionale.

Intr-adevar, mediul online ofera multe avantaje, insa metodele clasice mereu vor fi mult mai atragatoare. Majoritatea reclamelor ofera consumatorilor ocazia sa le evite, sa le inchida, insa cea stradala nu va putea fi niciodata evitata.

V-ati hotarat sa folositi publicitatea stradala?

Daca raspunsul dumneavoastra este “da”, este timpul sa contactati o companie ce va va crea o productie publicitara uimitoare. Sunt foarte multe structuri prin care va puteti expune mesajul, sloganul sau produsul in spatiul public, dumneavoastra trebuie doar sa o alegeti pe cea mai potrivita. In cazul in care nu sunteti hotarat in privinta careia sa optati, va recomand sa discutati cu echipa ce va va crea structura pentru a va prezenta toate avantajele si dezavantajele fiecareia si pentru a va indruma sa o alegeti pe cea mai potrivita.

Exista o gama larga de produse prin care puteti sa iesiti in evidenta. Puteti folosi structuri luminoase, print-uri sau litere volumetrice.

Ati ales publicul tinta?

Acesta este primul pas cand doriti sa realizati orice timp de promovare. Primul si primul lucru pe care trebuie sa il luati in considerare este tipul de clienti pe care ii doriti. Acest pas este esential in alegerea mesajului pe care il veti transmite.

In functie de categoria de varsta careia ii este adresat produsul sau serviciul dumneavoastra, veti alege textul mesajului. De exemplu, daca va adresati studentilor sau persoanelor tinere, puteti utiliza anumite sintagme, simboluri sau texte ce sunt in voga printre acestia. In ziua de astazi este foarte popular acel ”hashtag”. Daca doriti sa le atrageti atentia puteti folosi acest simbol urmat de un text simplu.

Tot prin stabilirea categoriei de consumatori pe care doriti sa o abordati veti utiliza si un limbaj formal sau informal. Dupa stabilirea acestui pas, urmeaza sa stability locul in care doriti sa va amplasati structurile.

Te-ai gandit sa expui reclama pe drumurile principale?

Multi antreprenori folosesc afise lipite in statii sau pe stalpi, insa acestea sunt foarte greu de observant. Va recomand sa optati pentru panouri amplasate pe marginea drumurilor principale sau pe cladiri cheie. Soferii le vor observa cu siguranta. Exista 2 categorii de soferi, cei ce pornesc telefonul cand asteapta la semafor si cei care sunt atenti la drum. Asteptarea este plictisitoare, asa ca vor privi in jur si vor observa cu siguranta afisajul dumneavoastra.

Precum publicul tinta, locul in ccare doriti sa expuneti mesajul este o etapa foarte importanta in a face o alegere optima si benefica.

Stiti cum sa atrageti clientii?

Raspunsul este simplu- prin mesajul pe care il expuneti. Este foarte important sa folositi un text scurt si atragator. In functie de publicul tinta pe care l-ati ales, veti alege si mesajul, acesta trebuie sa fie interesant , astfel incat sa iasa in evidenta. Un sfat util este Acela de a nu utiliza titlul in prim plan. Prima data trebuie sa afisati un sloban, apoi titlul. Titlul este cel care vinde, sloganul cel care atrage.  De asemenea, trebuie sa alegeti o imagine interesanta. Este necesar sa analizati ce imagini utilizeaza concurenta dumneavoastra si in functie de acestea sa alegeti dumneavoastra una potrivita. Este esential sa veniti cu ceva nou, indraznet, sa nu fie plictisitor pentru a avea impactul dorit.

Dupa ce ati luat in calcul si ati pus cap la cap toate aceste etape este timpul sa va expuneti propria productie publicitara prin care veti atrage numarul dorit de clienti si prin care veti putea iesi in evidenta. Apelati la o companie ce ofera numai produse de calitate, astfel incat rezultatul sa fie unul asteptat si care sa aiba un impact uimitor. Prin abordarea metodelor clasice de promovare veti obtine beneficii si investitia va fi un ace se va amortize intr-un timp foarte scurt.

No Comments

Post A Comment